Finansai

„Adfactory Group“ kaip strateginį partnerį pritraukia vokiečių iškabų ir reklamos technologijų įmonę „Marahrens“

Viena pirmaujančių iškabų kompanijų Baltijos šalyse „Adfactory Group“ ir Vokietijos iškabų ir reklamos technologijų tiekėja „Marahrens Group“ 2023 m. rugpjūčio 2 d. pasirašė sutartį, pagal kurią pastaroji įsigis pagrindinį „Adfactory Group“ akcijų paketą.

Pasak Jan Mägi , „Adfactory“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus, sandoris yra svarbus žingsnis įmonei ir padės sukurti pridėtinę vertę „Adfactory“ klientams, darbuotojams ir tiekėjams.

„Adfactory“ ir „Marahrens“ taps strateginiais partneriais. Abiejų įmonių produktų portfeliai puikiai papildo vienas kitą, „Adfactory“ turi didelę patirtį sausumos ženklų srityje, o „Marahrens“ yra pasaulyje lyderiaujanti jūrinių ženklų tiekėja. Strateginė partnerystė suteiks abipusį žinių perdavimą ir sukurs technologinę sinergiją, kuri padidina tiek gamybos, tiek platinimo pajėgumus Šiaurės ir Baltijos šalių regione“, – aiškino Jan Mägi. Jis ir toliau eis „Adfactory Group“ valdybos pirmininko ir didžiojo akcininko pareigas.

Pasak „Marahrens Group“ vadovaujančio partnerio Jan-Christian Hashagen, „Adfactory“ stipri plėtra ir pastangos pastaraisiais metais buvo labai įspūdingi.

„Šis sandoris yra labai jaudinantis žingsnis mūsų grupei, tai yra dalis mūsų augimo planų ir mūsų siekio plėstis tiek į Šiaurės, tiek į Vakarų Europos šalis. Tikimės ir toliau augti kartu su Janu Mägi ir jo profesionalia komanda“, – aiškino Jan-Christian Hashagenas.

Užbaigus sandorį, planuojama išplėsti grupės produktų portfelį ir gamybinę bazę, nes ateinančiais metais „ Adfactory“ sieks tiek organinio, tiek įgyjamo augimo.

„Adfactory“ buvo įkurta 2009 m., jos misija – teikti visapusiškus šviečiančios reklamos sprendimus. Per pastaruosius 14 metų įmonė įsitvirtino kaip viena pirmaujančių reklamos gamintojų Baltijos šalyse, gaminanti tiek šviečiančios, tiek nešviečiančios reklamos sprendimus bei specialius baldus mažmeninei prekybai.

„Adfactory“ aptarnauja įvairias pramonės šakas ir klientus Šiaurės, Baltijos ir Vakarų Europos šalyse, o augantis eksportas šiuo metu sudaro daugiau nei 50% įmonės pajamų. Bendrovė teikė iškabų ir reklamos sprendimus įvairiems pasauliniams ir tarptautiniams prekių ženklams, įskaitant „Google“, „Lido“ , „O’learys“ , „Vapiano , ALSO, „Sportland“, „Ballzy“, „Apollo“, „Swedbank“, „Tallink“, „Infortar“, „Prisma“, „Eften Capital“ ir daugelis kitų. „Adfactory“ būstinė ir modernios patalpos yra Taline, Estijoje.

„Adfactory Group“ ir jos akcininkus konsultavo „LionCliff Capital“ ir COBALT.

„Adfactory“ grupė

2009 metais įkurta „Adfactory Group“ yra viena iš pirmaujančių reklamos sprendimų tiekėjų Baltijos šalyse. Įmonė turi stiprią vidaus klientų bazę, taip pat aktyviai veikia Šiaurės šalių ir Vakarų Europos rinkose. „Adfactory“ savo klientams siūlo kompleksinius šviečiančios ir nešviečiančios reklamos bei specialių baldų sprendimus. „Adfactory“ būstinė yra Taline, joje dirba 20 žmonių. Daugiau nei 50 procentų įmonės pajamų gaunama iš eksporto. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite adfactory.ee.

„Marahrens“ grupė

1949 m. įkurta „Marahrens Group“ yra šeimai priklausanti įmonė, teikianti kokybiškus ženklų sprendimus įvairioms pramonės šakoms. „Marahrens“ yra jūrų ženklų lyderė, tiekianti ženklus kruiziniams laivams, superjachtoms, keleiviniams keltams, ekspediciniams laivams ir atviroje jūroje esančioms platformoms. Įmonė turi biurus Vokietijoje, JAV ir Suomijoje, išskirtinius platintojus Kinijoje ir Singapūre, joje dirba daugiau nei 230 žmonių. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite marahrens.com.

Pranešimą paskelbė: PR Service, PR Service

„Adfactory Group“ kaip strateginį partnerį pritraukia vokiečių iškabų ir reklamos technologijų įmonę „Marahrens“

(Perskaityta per mėnesį: 8, iš jų šiandien: 1.)